Mari Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Pesete å kjøpe bare klikkere fra nettbutikk og betale i dyre dommer i porto, har soniser noen til overs å avse for en symbolsk sum pluss evt porto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Sjekk eBay? Evt dealextreme, om det ikke haster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100012 Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Du kan gjerne få to stykk av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Du kan få et par av meg om et par uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Jeg tar gjerne overskuddet til monstergutten eller aslan jeg. Så kan jeg shoppe ebay neste gang. Monstergutten, er du i Trondheim? Eller kan du sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100012 Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Send meg adressen din, så skal jeg sende de nå. Jeg skal nemlig forbi post i butikk nå *finner konvolutt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Om du skulle trenge flere så har jeg nok fremdeles en haug i diverse esker i kjellern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Jeg har vertfall en til overs som du kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Og så får man som oftest en gratis klikker når man melder seg på klikkerkurs. Men kanskje ikke så billige likevel, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Må få lille Putle litt mer komfortabel med synet av andre hunder før vi drar på noe kurs. Lite vits i å stå der med ei brølape. Men klikkere er på vei til meg! Snille Monstergutten gav bort noen. Sonen altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Jeg har den aller første "Klikkertrening for din hund" som jeg kan selge for en rimelig penge om noen er interessert. Og sikkert noen canisklikkere slengende rundt... De bruker jeg ikke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts