SFX Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg gir bort Venstre hånd over høyre skulder av Selma Lønning Aarø. Jeg synes boka var provoserende dårlig, og orker ikke kaste bort verdifull bokhylleplass på den, så den går til den første og beste, eller blir kastet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Hahaha, for en fantastisk reklame!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg liker ikke villedende markedsføring. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Haha! Dette er jo nesten som å se en haltende valp etter veien - Du får bare lyst å ta den med hjem, og ta vare på den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg har lyst på boken. Hvor mye tror du det vil koste å sende den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Ha ha, jeg har ikke lyst på boken, men overskriften var så fengende at jeg følte trang til å si det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg har lest en annen bok av samme forfatter og det var drepen... så neitakk! Men hun hadde noen ganske gode kronikker i Dagbladet for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg har lyst på boken. Hvor mye tror du det vil koste å sende den? Kan jeg ikke sende den i sånn ferdigfrankert konvolutt? Da snakker vi i så fall 40 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Genial annonse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Kan jeg ikke sende den i sånn ferdigfrankert konvolutt? Da snakker vi i så fall 40 kroner. Det høres bra ut (Stakkars boken ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Det høres bra ut (Stakkars boken ) Send meg en PM med adressen din, så kan jeg sende den i morgen, jeg skal likevel på postkontoret da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts