SFX Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Jeg har to Royal Canin-fôrbøtter som gis bort - det er de med lokk, og to mindre rom under lokket. Pælmes om ingen vil ha de, da jeg så å si aldri fôrer med tørrfôr, og har andre etablerte oppbevaringsløsninger for kuler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Hvor store? Er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Er interessert! Er de i metall eller plast? Og hvor befinner de seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 De er i plast, og befinner seg i nærheten av Gardermoen. Størrelse? Sånn cirka vaskebøttestørrelse? Jeg kan måle de mer presist om det trengs - men de rommer garantert ikke en ordinær fôrsekk. Jeg ser folk bruker de for å ta med seg fôr på langturer i bil, derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Har sikkert ikke bruk for de, sånn egentlig, så whips kan få det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Jeg er i Oslo nå og da, så jeg kan selvfølgelig ta de med dit om jeg likevel er i området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Jeg vil gjerne ha dem! Er tilbake i byen 6. juli. Er det noen mulighet for PM når du er i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Jeg svarer deg på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts