Guest Christine Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Skal kvitte meg med trønderburet mitt da jeg skal ha nytt bur. Langt, passer perfekt i varebil ol. For stort for vanlig bagasjerom. Kjempegod plass til en setter, akkurat plass til to. Ser slikt ut: (Ikke mitt, bilde tatt fra Google) Tenkte meg en 1200,- for det. Prisen er diskutabel. Bor i Trondheim, men skal sørover om 3 uker, sånn dersom noen er interissert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Har du mål på lengde og bredde? Viss jeg hadde fått det inn på tvers i bagasjerommet så er jeg interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 målene? :-) skråsider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Ikke skråsider nei. (Fikk brått hjernteppe på hva skråsider var , men buret har vegger som går "rett opp") Finner ikke målebånd akkurat nå, men skal låne meg et, så kommer mål iløpet av kvelden/morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Det ser jo passende ut for kjeferen min.. Hva / hvor er sørpå? Kan vi ordne det er jeg interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Da har jeg fått tatt mål! Selve fronten på buret er det eneste som skrår litt. Bredde: 57 Høyde: 70 Dybde: 90/76 i topp Dårlige bilder, men vises iallefall hvordan buret er. Skal fra Trondheim til Halden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Da tror jeg at det passer.. kunne jeg ha prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Selvfølgelig! Er ledig hele uken bortsett fra torsdag, så bare gi beskjed om hvor/når du vil møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Da passer det ikke i bilen min :-( æsj altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Sender pm jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts