Gjest Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Skulle til å helle resten av valpeforet vi har igjen i søpla ista når jeg innså hvor mye det faktisk er igjen. Synd å kaste om noen kan bruke det! Det er altså Taste of the wild tørrfor til valp med fortønne som tilsammen veier 8,5kg, litt usikker på hvor mye tønna utgjør, men tipper mellom 7 og 8 kg mat.Maten ble kjøpt i desmember og har vært i lukket tønne siden, så regner med det er holdbart i omkring 6mnd til.Førstemann til mølla, må hentes i Ski! Ps: det er mulig det befinner seg en Dentastix inni der et sted! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Nå bor jeg for langt unna så ikke aktuelt for meg, men hvorfor bruker du det ikke opp selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Har du fortsatt foret og tønna? Jeg bor i Ski og kan hente når som helst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Skulle ønske jeg bodde nærmere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Nå bor jeg for langt unna så ikke aktuelt for meg, men hvorfor bruker du det ikke opp selv? Fordi vi ikke forer på tørrfor, rett og slett! Har du fortsatt foret og tønna? Jeg bor i Ski og kan hente når som helst:) Supert, har det fortsatt! Sender deg PM med adresse osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Tusen takk til Bie for den fine fòrtønnen og hundefòret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Tusen takk til Bie for den fine fòrtønnen og hundefòret:) Bare hyggelig, er glad noen kunne bruke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Nå er vi spent på å høre om det faktisk befant seg en dentastix inni der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Nå er vi spent på å høre om det faktisk befant seg en dentastix inni der Huu? Hva er det jeg ikke har fått med meg...??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Lese alt i tråden, så skjønner man hva folk snakker om... Hahaha! Ja, vi får se. Jeg tømmer den ikke på hodet akkurat nå, men jeg skal gi beskjed når/om den dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Hahaha, det står nederst i startinnlegget Jeg har hatt Dentastix liggende oppi der skjønner du, også manglet det en i den ene pakka, så regner med den har rømt og gravd seg ned i foret! Vil råde deg til å kaste den om du finner den da, den er sikkert steinhard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts