Laguzza Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2013 Jeg har ei snill og rolig Samojed-tispe som jeg har behov for litt luftehjelp med en-to ettermiddager i uka. Er det noen som kjenner til noen hundeluftere i området? Ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Hvor på Lørenskog bor du? Bor jo selv på Lørenskog til høsten, så kunne hende jeg kunne hjulpet til. Men har ikke alltid tilgang til bil og vet ikke helt ennå hvordan arbeidssituasjonen blir til høsten. Vet dessverre ikke om noen som lufter hunder "profesjonelt" i området. Hva med å eventuelt sette inn en annonse på finn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 http://www.hundelufterne.no/ - men det er på dagtid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 http://www.hundelufterne.no/ - men det er på dagtid Ryktene sier de skal avvikle og ikke tar nye kunder. Fikk ihvertfall vår felles bekjente beskjed om. Kristine er jo på forumet her, så kan sikkert bekrefte/avkrefte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Ryktene sier de skal avvikle og ikke tar nye kunder. Fikk ihvertfall vår felles bekjente beskjed om. Kristine er jo på forumet her, så kan sikkert bekrefte/avkrefte. Det var da som pokker, jeg kom nettopp på de og tenkte ta kontakt med de selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenaleithe Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Jeg har ei snill og rolig Samojed-tispe som jeg har behov for litt luftehjelp med en-to ettermiddager i uka. Er det noen som kjenner til noen hundeluftere i området? Ta kontakt! Hei! har du fått pass til din hund? Jeg er interessert i å prate med deg om vi kan finne en løsning! Lena 46 91 01 31 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Mitt tilbud står og vedlike! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts