mokken Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Grunnet avbestillinger har vi noen ledige kursplasser i uke 29, for medlemmer i Norsk Retriever Klubb. Kursene holdes i Hemsedal 1 ledig plass tollerjakt 1 ledig plass lydighet 2 ledige plasser agility Mer info her: Hundeferie i Hemsedal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Tänk om det bara var så enkelt som "har du lust, har du råd" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Oooh.. I uke 29 har jeg FERIE.. Tenk så morro det hadde vært..! Men så var det pengene da... Jeg har forsåvidt råd, men jeg buuurde jo spare de, sant..? *tenkesådetknaker* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Oooh.. I uke 29 har jeg FERIE.. Tenk så morro det hadde vært..! Men så var det pengene da... Jeg har forsåvidt råd, men jeg buuurde jo spare de, sant..? *tenkesådetknaker* Du må jo være med! Men tja, kanskje lurte å tenke over det litt først ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Lp og ag er nå fullt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Lp og ag er nå fullt Oooh.. I uke 29 har jeg FERIE.. Tenk så morro det hadde vært..! Men så var det pengene da... Jeg har forsåvidt råd, men jeg buuurde jo spare de, sant..? *tenkesådetknaker* Meld deg på tollerjakt med Mana, vær så snill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts