Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønskes kjøpt; skillevegg/sikkerhetsnett til bil


Recommended Posts

Interessant! Men den var da fryktelig billig også ..

Mardina - hvilken bil har du den i? Santa Fe er temmelig høy der bak, vil den passe?

Jeg har en helt annen bil en deg, en Toyota Corolla. Så mulig den passer bedre i en Santa Fe. Siden den på biltema er så billig, så er det jo bare å prøve. Da har du i hvert fall ikke kastet masse penger ut av vinduet, hvis den ikke skulle passe i bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Nå heter ikke jeg eller Mardina men :

Justerbar høyde: 73–110 cm. Justerbar bredde: 91–131 cm.

Så høy er den vel ikke?

Ja den er noe "vinglete" men som sagt billig og du får tak i den på biltema.. ;) Ikke no tap om den ikke sku funke. Brukte den i lang tid i en golf med stor hund(er) og var egentlig lite problem.. Bare få montert den godt, den spennes mellom tak og gulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker denne blir "kriseløsninga" om vi ikke finner noe annet. Skal ut på langtur i "ny" bil til helga, og har vi ikke noe bedre på plass til da er det jo greit å ratte innom Biltema på veien. Ikke dumt. Men, må innrømme jeg tror jeg ønsker meg noe mer solid.

Dette ser helt suverent ut, men litt dyrt i alle fall om vi skal kjøpe nytt - OG få det levert iløpet av uka; http://www.hundepoter.no/products/hundegrind-til-hyundai-santa-fe-2006

(Og av en eller annen grunn mangler det viktigste; sikkerhetsnettet mellom bagasjerom og baksete..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker ellers, men dette hasta litt så vi feis innom nærmeste Biltema og henta det 199-kroners gitteret. Ut på tur, aldri sur!

Men, i vår bil ble det i all hovedsak ei mental sperre som hindrer bikkja i å klatre over bakseteryggen, ikke stort mer enn det. Jeg klarer ikke å feste det såpass at jeg i min villeste fantasi greier å tro at det vil holde igjen dyret på 30 kg i en evt kollisjon (med mindre hun ligger nede og stoppes av baksetet).

Så, ja, vi må finne på noe bedre, dette må være høyst midlertidig. Å kontakte Hyundai var ingen dårlig ide, kanskje det finnes noe "originalt" utstyr.

Vi bor forøvrig i nord, rundt Narvik.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...