Tavi Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg trenger et trekkbelte til sommerbruk, da mitt belte fra Kennel visst var alt for stort uten varme klær under. :/ Noen som har forslag til godt (og gjerne ikke alt for dyrt) belte til å feste kobbel/trekkline på som kan stilles inn mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg bruker Baggen belte for lette folk og det passer meg supert. Jeg er liten og tynn og tidligere måtte jeg bruke barnebelte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Trines Hundeartikler har et junior-belte. Ikke så fryktelig dyrt og behagelig å ha på. Jeg har litt å gå på og jeg er normal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg bruker Baggen belte for lette folk og det passer meg supert. Jeg er liten og tynn og tidligere måtte jeg bruke barnebelte... Baggen er noe dyrt for min smak, tror jeg. :/ hadde ikke tenkt å bruke mer enn kanskje 500,- på nytt belte. Trines Hundeartikler har et junior-belte. Ikke så fryktelig dyrt og behagelig å ha på. Jeg har litt å gå på og jeg er normal. Kan man bestillle direkte fra hjemmesiden hennes eller må man via forhandler? Fant ikke beltet i nettbutikken til noen av forhandlerne på listen. :/ Hva betalte du for ditt belte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Baggen er noe dyrt for min smak, tror jeg. :/ hadde ikke tenkt å bruke mer enn kanskje 500,- på nytt belte. Kan man bestillle direkte fra hjemmesiden hennes eller må man via forhandler? Fant ikke beltet i nettbutikken til noen av forhandlerne på listen. :/ Hva betalte du for ditt belte? Tror ikke du kan bestille rett fra dem. Vi tar 475 for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Noen som har erfaringer med dette, forresten? http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=0&prodid=56 Trooor det er Ricoh, men var vanskelig å tyde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Høøks eller Horze har kanskje noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100012 Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg har et Baggen x 2 (med refleks og lårreimer) som jeg vurderer å selge. Helt og pent. Send melding hvis du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts