Ane Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 I helgen er det Villmarksmesse på Herdla, Askøy, i Bergen Jeg skal jobbe for Bergen trekkhund klubb i morgen, og kanskje søndag. Zenta skal bli med ut å promotere klubben Noen soniser som skal ut? Håper å se flere bergensere! Siter
ceccy Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Skal ut på søndag i hvert fall og kanskje vi tar en tur ut i morgen etter jeg er ferdig på jobb 1 Siter
mokken Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 (endret) Har jobbehelg dessverre, i år og Edit; Men altså "Villmarksmessen i Bergen"? Herdla er jo langt f... ute på Askøy, der måkene skriker på engelsk... Endret 14. Juni 2013 av *mokken* 3 Siter
Ane Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Salgsmesse av friluftsutstyr, noen foredrag, hundekjøring, uoff. valpeshow, osv http://www.fager-design.no/Villmarksmessen Askøy Herdla fort 2013.htm Siter
MegaMarie Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Skrevet 15. Juni 2013 Mamma er visst der. Jeg drog hjemmom i dag og pappa sa hun var på Herdla Men jeg har, som Monica, jobbhelg. Siter
Recommended Posts