Com Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Nei Neinei! Stoppet etter Bogstad gård :-) Stemmer det at buss nr 32 er best ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Nei Neinei! Stoppet etter Bogstad gård :-) Og stasjonen heter Strøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Stemmer det at buss nr 32 er best ? Nope buss nr 41 Nå roter du veldig *flir* Hvor reiser du fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Buss 32 stopper ved meg. Så jeg kan evnt ta med noen :-) Buss 41 går ned i Sørkedalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Nope buss nr 41 Nå roter du veldig *flir* Hvor reiser du fra? Reiser fra Storo Buss 32 stopper ved meg. Så jeg kan evnt ta med noen :-) Buss 41 går ned i Sørkedalen. Takk for svar da skal jeg nok finne fram i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Reiser fra Storo Takk for svar da skal jeg nok finne fram i morgen ring på 97106606 om evnt bussen ikke går ol da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Reiser fra Storo Da kan du jo sitte på med meg, jeg bor like ved Kan plukke deg opp et sted i nærheten jeg, bare si hvor. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Da kan du jo sitte på med meg, jeg bor like ved Kan plukke deg opp et sted i nærheten jeg, bare si hvor. Det hadde vært kjempe snilt Vet ikke hva som er lettest for deg, Statoilen ved storo senteret er rett i nærheten eller f.eks busstoppet ved comfor storo mot vest ? Har med meg en nedklippa sheltie tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Jeg kommer, men jeg har en hund hjemme som er syk med diare og oppkast. Derfor får ingen lov til å hilse på Nix og jeg skal heller ikke hilse på noen. Spesielt ikke om det er noen hunder der som har ett svakt immunforsvar. Nix er frisk, så hun får være med å trene litt, eventuelt så er det bare jeg som henger på plassen Viser hun tegn på turen nå til å være dårlig kommer vi ikke. (regn kan å forhindre oss, for jeg er ikke tilhenger av det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Det finnes mye dårlig klær for tenk og jeg føler at jeg ikke er helt vanntett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Det hadde vært kjempe snilt Vet ikke hva som er lettest for deg, Statoilen ved storo senteret er rett i nærheten eller f.eks busstoppet ved comfor storo mot vest ? Har med meg en nedklippa sheltie tispe Statoil ved Storo er fint. Se etter Frogmobilen, en lysegrønn Grandis med saluki i grillen Kl 11:45 ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Statoil ved Storo er fint. Se etter Frogmobilen, en lysegrønn Grandis med saluki i grillen Kl 11:45 ca? 11.45 passer bra Har en skamklippet sheltie med meg så er veldig lett å kjenne igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Jeg kommer, men jeg har en hund hjemme som er syk med diare og oppkast. Derfor får ingen lov til å hilse på Nix og jeg skal heller ikke hilse på noen. Spesielt ikke om det er noen hunder der som har ett svakt immunforsvar. Nix er frisk, så hun får være med å trene litt, eventuelt så er det bare jeg som henger på plassen Viser hun tegn på turen nå til å være dårlig kommer vi ikke. (regn kan å forhindre oss, for jeg er ikke tilhenger av det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Det finnes mye dårlig klær for tenk og jeg føler at jeg ikke er helt vanntett) Da blir Issi hjemme :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Da blir Issi hjemme :-) Nei, ta henne med. Jeg skal bare ikke ta på henne Eller deg Og Nix skla jo ikke ut med de andre uansett så ta henne med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Statoil ved Storo er fint. Se etter Frogmobilen, en lysegrønn Grandis med saluki i grillen Kl 11:45 ca? Samboeren hadde sett "salukidama" her for litt siden. Han kunne fortelle at du hadde hengt i Maridalen, for den grønne bilen var det ikke vanskelig å kjenne igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Samboeren hadde sett "salukidama" her for litt siden. Han kunne fortelle at du hadde hengt i Maridalen, for den grønne bilen var det ikke vanskelig å kjenne igjen! Tøfflus er blitt legende! Jeg kjørte bak en grønn grandis bil også var det ikke tøfflus sin og ble helt sjokkert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Tøfflus er blitt legende! Jeg kjørte bak en grønn grandis bil også var det ikke tøfflus sin og ble helt sjokkert Vi kommer forresten! Hele gjengen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 *alle kjenner apen, men apen kjenner ingen....* A: jeg ble også helt sjokkert da jeg møtte meg selv rett uti gaten her, jeg kom kjørende mot meg og så var det ikke meg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Emilie er så sliten nå så vi må droppe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Takk for hyggelig trening, tilskuere og tips. Gleder meg til bilde av bamse-Kovu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Bilder ligger ute i bildeforumet Takker også for hyggelig trening og tips Ligger en fornøyd og prumpende Luna her ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts