Nirm Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Fortsettelse på "Nirm kvitter seg med ting som tar plass og som ikke brukes". Denne gangen en fôrtønne. Rommer vel 15 kg eller noe sånn akkurat. Står her i Særp, men kan taes med inn til Oslo neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Har du blitt kvitt den? Hvis ikke så vil jeg gjerne ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeg har den enda. hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeg har den enda. hvor bor du? På Kjelsås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Da kan jeg ta med innover neste uke. Jeg jobber jo på Tåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Da kan jeg ta med innover neste uke. Jeg jobber jo på Tåsen. Så bra! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts