Poter Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Var på hundeklubben i kveld og trente litt lp. Var vel strengt tatt brukslydighetstrening, men pytt Innimellom den morsomme treningen fikk jeg tatt noen bilder og de som er av Eine har Potermannen tatt. Vet ikke hva denne heter, men hvit schæfer, om jeg ikke tar helt feil. Border collie med fart i beina Lira her inne øver på hals. Legg merke til den feminine holdningen av labben Blir jo så huskydårlig når jeg er sammen med denne karen. Garm her inne. Eine. Har nettopp oppdaget blur funksjonen i photoshop, så da må jeg jo prøve den ut Eine liker å stå mellom beina mine når han har fått leken, der står han og tripper og slår nesten krøll på seg selv Også ei økt enkeltdekk til slutt med andre ekvipasjer vimsende rundt. 1 Siter
HeraHiromi Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Den lille HG`n, kommer den fra Tromsø? Siter
Poter Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Den lille HG`n, kommer den fra Tromsø? HG`n = hvit schæfer? Den er fra Akinas B-kull, men hvor det er fra, vet jeg ikke. 1 Siter
Aymee Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Åh, han er pen da, gutten min. Og bra er det, sånn som han arbeider med å gi meg hjerteinfarkt. Siter
HeraHiromi Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 HG`n = hvit schæfer? Den er fra Akinas B-kull, men hvor det er fra, vet jeg ikke. Haha! Så stilig! Da gjetta jeg riktig. Broren Timo bor her i Stavanger og er prikk lik Tror det er Tromsø de holder til (oppdretter) 1 Siter
Poter Skrevet 6. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Åh, han er pen da, gutten min. Og bra er det, sånn som han arbeider med å gi meg hjerteinfarkt. Jaaa, han er en flott hund! Herlig fyr! Må nesten ha sjarmen når han driver på sånn *ler* Så pene hunder!! Mm, enig Haha! Så stilig! Da gjetta jeg riktig. Broren Timo bor her i Stavanger og er prikk lik Tror det er Tromsø de holder til (oppdretter) Haha, så artig! Hundeverdenen er ikke stor 1 Siter
Recommended Posts