Nirm Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg vurderer i å invistere i en klosliper til jentene. Men lurer rett og slett på hvilken jeg skal evt velge da. Så har dere noen gode tips til en som er bra kvalitet på, men som ikke koster flerfoldige tusen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Nalle og Hunden har jo den med garanti. Aner ikke på kvaliteten. Selv har jeg en Pedipaws du sikkert kan få låne og evt kjøpe billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg har denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=773399 Hatt den i mange år og er superfornøyd. Dessuten kan den jo brukes til masse annet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg liker nalle og hunden sin. Veldig god kundeservice har de også, vår har det vært noe rusk med etter et års bruk på 4 hunder, da sendte vi den inn, så kom den reparert (eller ny) i posten tilbake Det var ikke noe om og men der altså, var bare å sende inn liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Kjøpte så og si nettopp den fra Oster og jeg eeeeelsker den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Har Oster, men må faktisk si at etter en periode så fant jeg ut at gode klosakser er gull og bedre/mer effektivt enn klosliper så lenge man ikke har en hund som er redd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Har Oster, men må faktisk si at etter en periode så fant jeg ut at gode klosakser er gull og bedre/mer effektivt enn klosliper så lenge man ikke har en hund som er redd. Enig der, jeg klipper som regel først, så filer jeg etterpå så de ikke er skarpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts