yurij Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Får ikke til. Har lagret,pakket ut og lagt på enhet. Den ligger der nå som IMG fil står det, men så får jeg ikke til mere. Får ikke åpnet filene og GPS en har ikke registrert at den har fått noe. Noen kloke hoder? Siter
Kaja Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Minnekort du har prøvd? Hvor har du kartene fra? Siter
yurij Skrevet 31. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Kartene er fra frikart. Gadd ikke kjøpe minnekort jeg,det er så stort minne på gps en men jeg bør kanskje kjøpe ett da? Siter
Kaja Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Kartene er fra frikart. Gadd ikke kjøpe minnekort jeg,det er så stort minne på gps en men jeg bør kanskje kjøpe ett da? Vi bruker minnekort i våre, det er hundre ganger enklere å ting til å virke da Siter
yurij Skrevet 31. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Men hvorfor får jeg ikke åpnet filen? Siter
Kaja Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Si det, jeg er ikke hjemme før mandag og har ikke GPS med meg, kan se da om hva det står på min Siter
yurij Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 Fikk til. Lastet ned fil for windows og brukte MapInstall derfra. Feilen lå i å laste ned fil til gps istedenfor fil til windows Så enkelt Siter
Recommended Posts