Anette Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Hei Har 17 x 1 kg blokker med for liggende som jeg ikke trenger pga allergi hund. Selges for 350. Hentes i Oslo. Jeg har ikke pakningen de kommer i lengre så må evnt taes over i kjølebag/plastikk av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Æsj, jeg har ikke plass i fryseren. Kunne vært interessant å teste NP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Æsj, jeg har ikke plass i fryseren. Kunne vært interessant å teste NP. tar ikke så stor plass, vi har et skap med 3 skuffer og bruker 1,5 trooor jeg. er gubben som har oversikt eller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 tar ikke så stor plass, vi har et skap med 3 skuffer og bruker 1,5 trooor jeg. er gubben som har oversikt eller 1 Men fryseren min er ganske full med v&h allerede skjønner du. Jobber liksom med å få litt plass til menneskemat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Men fryseren min er ganske full med v&h allerede skjønner du. Jobber liksom med å få litt plass til menneskemat! Du, altså, menneskematen går i menneskemat-fryseren - den lille fryseren! Jeg skal sjekke om vi har plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Du, altså, menneskematen går i menneskemat-fryseren - den lille fryseren! Jeg skal sjekke om vi har plass! Jeg HAR ikke stor fryser. Burde kanskje vurdere det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Solgt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts