Gå til innhold
Hundesonen.no

Uerfaren og på søken etter kunnskap

Bekeng
 Share

Recommended Posts

Hei!

Mitt navn er Kristine, jeg er 21 år, førskolelærerstudent og ønsker å skaffe meg hund når jeg er ferdig studert (altså om et år). Skulle gjerne skaffet meg hund nå med en gang, men da jeg bor sammen med mine foreldre enda er dette dessverre ikke mulig. Når jeg er ferdig studert skal jeg derimot flytte ut - og kommer da til å skaffe meg min aller første egne hund. Hurra! :D

På fritiden min driver jeg med hest, har en fjordinggamp på fôr en dag i uken. Han er 18 år og heter Prinsen. Ellers har jeg også adoptert to kaniner fra FOD som er et sted mellom 2-4 år gamle. Disse heter Robin Kjærnes og Thelma, og de bor nede i stallen sammen med to andre kaniner og en hønseflokk. De er så heldige å få være ute så mye de vil hele dagen, og har en halv brakke til disposisjon om natten.

Avsporing ja.. *kremt*

Jeg er for tiden veldig interressert i newfoundlandshunden, så om noen har noen synspunkter om rasen, legg de gjerne inn i tråden min på rasevalg :)

Tidligere erfaring med hund er lufting av naboens riesenschnauzer, en del kos/pass av diverse hunder på stallen og ikke minst så hadde min tidligere samboer en nuffe og en leonberger. Disse var så klart like mye mine så lenge vi var sammen. :)

Kort(?) og gæli om meg, gleder meg til å lære masse!

post-12227-0-32938300-1369588274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider