Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpekne?


Teserere
 Share

Recommended Posts

Først vil jeg bare si at jeg kommer til å dra til lege :P

Jeg har i det siste fått et stivt og vondt kne. Før kunne jeg uten problemer sitte i indianerstilling (sånn når man legger føttene oppå lårene), men nå kan jeg ikke gjøre det med høyrekneet. Når jeg er kald er det veldig stivt, og når jeg prøver å bøye det og da spesielt innover gjør det vondt. Jeg begynte å jogge aktivt for noen uker siden, og jeg vil si at problemet har oppstått etter det. Jeg følte at jeg begynte veldig gradvis, er jo vandt til opptil 2 mils gåturer i godt tempo hver dag fra før, og startet med 2 km sakte jogg. Jeg har gode løpesko. Jeg har også noe rare greier oppi høyre hofte som jeg tror er relatert til kneet. Når jeg går/løper så merker jeg ikke noe til problemet, det er kun når jeg er kald.

Er det noen som kjenner igjen denne problematikken som vil dele litt erfaringer med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i kneet gjør det vondt?

Jeg sliter med "jumpersknee" i perioder, spesielt hvis jeg rir mye eller jogger. (Jogging er døden).

Når jeg bøyer det har jeg vondt "under" kneet, og det er stivt og på en måte så stopper kneet, det vil ikke bøye seg. Vanskelig å forklare :P

Akupungtur er det eneste som har hjulpet på lang sikt, voltaren helper på kort sikt. Og ro. Når kneet mitt er vondt går jeg mest mulig på krykker, da går det fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...