Margrete Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 (endret) Hjelp en stakkars googleidiot med å finne norske nettsteder som har dette, helst samme sted. Helst messing (tar seg best ut ) Pluss lang lærline uten håndtak, ca 3 meter med messingkrok (må stå i stil) Endret 20. Mai 2013 av Margrete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Har du sjekket Kenjan? http://www.kenjan.dk Liner uten håndtak Utstillingshalsbånd Edit: Jeg fikk ikke med meg den vesentlige delen "norske". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Kan jeg bare slenge inn et spørsmål, selv om det er ot..? Hva er greia med det klavehalsbåndet..? *nysgjerrigper* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Kan jeg bare slenge inn et spørsmål, selv om det er ot..? Hva er greia med det klavehalsbåndet..? *nysgjerrigper* Det kommer vel av måten schäferen stilles på. Det er ikke helt forenelig med å eksempel ha en tynn line øverst i halsen som de fleste raser stilles med (virker det som i hvert fall). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Torsvik film har halsbånd i hvert fall, men ikke handaksløse liner. Link 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Kan jeg bare slenge inn et spørsmål, selv om det er ot..? Hva er greia med det klavehalsbåndet..? *nysgjerrigper* Det er for å "spare" strupen mot trekket Du kan jo tenke deg hvordan ett vanlig halsbånd fungerer, mot dette som ligger lavere. Mest for å illustrere: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Ser at schäferklave flere steder kalles for bøylehalsbånd. De har blant annet her: http://www.torsvikfilm.no/shop139/index.php?main_page=index&cPath=6_12 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Meradog har, sier mannen her. Ligger ikke noe på nettbutikken deres enda, men det går jo an å sjekke med en av leverandørene deres i nærheten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Torsvik Film har, men de har ikke uten håndtak. Nå har handler sagt til meg at hun vil ha håndtak, så da får hun få det da. Alt for å beholde henne Tusen takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts