tm100021 Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Noen som har lyst til å ha ringtrening i kløfta område en helgdag? Jeg er ikke kjent der til å ha noe formening om hvor Kan stille opp med forstyrrelser i form av unge og barnevogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Puddærn trenger ringtrening og bor på Kløfta, så de vil sikkert være med Men jeg er litt usikker på hvor hen på Kløfta det passer å ta sånt. Hva slags underlag vil du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Jeg kan sikkert ta turen opp så lenge jeg har fri fra jobb og hest, så spørs når det blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Jeg kan muligens. Trenger å få henne litt "opp" i settingen, så trening er gull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Vi får prøve å overtale miss.SFX til å være dommeren vår kanskje ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Samme for meg hva slags underlag forøvrig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Vi har pleid å trene på Romerikssenteret sin parkeringsplass på søndager, der er det veldig fint å trene på utstilling også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts