Nirm Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Jeg har to hoppehindre og et sett med slalompinner som jeg skal bli kvitt. De står i Særp akkurat nå, men jeg kan ta det med til Oslo. De er kjøpt på Rusta i Sverige i sin til, og er slike som man setter i bakken med pigg. Og kommer i blå bæreveske. Fant ikke noe bilde akkurat nå, men google så finner dere sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 vil ha vil ha vil ha Bor jo i særp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Blæh, for sent ute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Simira: Jeg trenger bare ett hinder. Og slalompinner da, men kommer an på hvor mange det er. Nirm: Hvor mange slalompinner er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Jeg er veldig interessert, så si ifra om det blir igjen noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 AnetteH kasta seg på telefonen, så hun tvidde seg hinderne. Så da er det slalompinnene igjen. Jeg mener det er 10 eller 12. De er visst litt spredd rundt, så noe ligger her i Oslo, og noe i Særp visst.... Men da kan jeg ta de med meg resten til Særp neste gang jeg er der. Det er neste friuke (så knapt to uker til). Det er disse forresten: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Anette da! Vel, er lell interessert i slalompinnene jeg da :-) Så vil fortsatt ha :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Da skal jeg ta med resten til Særp igjen, og så kan vi avtales for å møtes. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Anette da! Vel, er lell interessert i slalompinnene jeg da :-) Så vil fortsatt ha :-) Noen fordeler er det å ha Nirm på speeddial! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Noen fordeler er det å ha Nirm på speeddial! Skjønner det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts