Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Fadderbarnet mitt på 2,5 år var på overnattingsbesøk, mens foreldrene koste seg på Bruce Springsteen-konsert.

Jeg var så bekymra for å måtte stå opp tidlig, som det B-mennesket jeg er og da jeg våknet av at han ropte "mammaen min? MAMMAEN MIN?!" så tenkte jeg å herregud, klokka må jo være halv seks eller noe.. Svarte i halvsøvne "Det går bra V, tante er her - du kan sove litt til". "TANTE..? Kommer du? Jeg er ferdig med å sove!" Kikka på klokka, og den var jo nesten 10! Haha, på tide å stå opp - og denne vesle krabaten møtte meg:

IMG_5835_zpsf4a0cf41.jpg

Vi brukte litt tid på morgenstellet, og omtrent en time etterpå ville han ha frokost. Flinke gutten som skal gjøre selv!

IMG_5841_zps89932d7c.jpg

Klokka nærmer seg tolv og vi har akkurat kommet oss ut, V er litt skeptisk..

IMG_5848_zps75572527.jpg

V er syyykelig opptatt av folk som spiller fotball, så vi ble vel stående og se på i hvertfall et kvarter før jeg fikk lurt han med meg videre med hjelp av ballongen :lol:

IMG_5891_zps367cde84.jpg

Vel hjemme var det tid for mat, og da V var ferdig med å spise ville han overraskende nok gi noe til Foxy. Ikke overraskende at han er gavmild, men han var jo livredd bikkja seinest i går! Men så flink, lot henne tilogmed ta en eplebit fra hånda hans :wub:
IMG_5923_zpse1a9ebc4.jpg

Lille, store gutten ble hentet av mor og da var det tid for en tur med Foxy. Litt trening, men mest kos og gøy :)

IMG_5785_zps53d4bc5a.jpg

IMG_5790_zpsb2311fcc.jpg

IMG_5858_zps9249ca1d.jpg

Vel hjemme i 17-tiden var det sjekk av internettgreier (avhengig, neii..) og Friends i bakgrunnen
IMG_5941_zpse655c216.jpg

En time seinere skulle jeg i gang med å lage middag, men så kutta jeg meg.. Og da ble jeg så dårlig at jeg ikke orket tanken på mat, og putta alt tilbake igjen :pinch:
IMG_5451_zpsa73c3338.jpg

Fant heller frem litt smågodt, og leste litt fag istedet..
IMG_2948_zpsb6df2b3f.jpg

I 20-tida leste jeg fortsatt fag, hadde flyttet meg over i sofaen med hundesonen, mailing, betaling av regninger og andre morsomme ting - tok nok mesteparten av oppmerksomheten :whistle: Hadde ikke tatt med meg de bøkene jeg trengte fra spisebordet, og alle vet at det er dumt å forstyrre en sånn frøken når hun sover.. Så da ble det ikke mer lesing dessverre :aww:
IMG_5942_zpsfefda89c.jpg

En helt ok fridag, dokumentert med mobilkamera :ahappy:

• Like 3