Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tenkte å prøve meg på dette i dag. Men siden jeg stort sett bare har jobbet med en artikkel i dag er jeg redd for at min første EFIT blir ganske kjedelig. Ikke var jeg pinlig nøye med å ta foto hver eneste time heller. Jaja, here goes...

Jeg glemte å ta med kamera på morgenluftningen, men ca klokken 9 var det tid for frokost og oppstart av PC-en

2013-05-01%2009.00.51.jpg

Etter hvert kom jeg i gang med artikkelskrivingen. Frk hund sov i sofaen, men ble litt forstyrret når jeg skulle hente noen bøker borte hos henne i titiden...

2013-05-01%2010.01.50.jpg

Så var det bare artikkelskriving i flere timer, og jeg skal ikke kjede sonen med bilde av det. Men i totiden var det endelig tid for tur:

2013-05-01%2014.13.11.jpg

Siden turen varte i mer enn en time, slenger jeg også med et bilde av det fine fastelavenstreet som fortsatt står på tunet til Lavvoen i Tromsdalen. Artig:-)

2013-05-01%2014.31.53.jpg

Vel hjemme ble det mer jobbing på meg, mens Mona slappet av i sofaen (heldige hund...)

2013-05-01%2011.10.20.jpg

Klokken åtte fikk jeg omsider sendt artikkelen til språkvask, og det var tid for kveldstur. Mona ivrig som alltid, tror hun har et par ender i sikte her:

2013-05-01%2020.14.45.jpg

Etter turen fikk Mona kose seg med tørrfisk...

2013-05-01%2021.06.39.jpg

....og nå som klokka er blitt ni, feirer jeg dagens jobbing med sjokolade og krim.

2013-05-01%2021.05.37.jpg

Neste 1. mai må jeg gå i tog, kjenner jeg...

• Like 5
Skrevet

(Ih, flere tromsøværinger! )

Hunder har det enkelt, altså. Jeg vil også kunne ligge på sofaen hele dagen, bare avbrutt av å sjekke rare fastelavenstrær. :P

Skrevet
sukk ja, å kunne ligge på soffaen med god samvittighet... :P

Ja, nesten så jeg skulte bort på henne av og til :P

Såmyesnø :o Nå er jeg glad jeg ikke bor i Nord merker jeg :lol: Det burde ikke være lov å legge ut bilde av sjokolade... Kommet langt i boken forøvirg? Er den god?

Til og med jeg er lei av snøen nå! Har ikke kommet så langt i boken ennå - hadde "Lier Horst-maraton" i påsken, og merker at jeg er litt lei...

Fine Mona. :wub: Så slank og fin hun har blitt!

Hun er alltid slankere i vintersesongen - mye mer futt i henne da. Jeg må vel lære meg å redusere på formengden når temperaturen blir høyere og skiføret forsvinner. kanskje jeg klarer det i år :innocent:

Skrevet
(Ih, flere tromsøværinger! )

Hunder har det enkelt, altså. Jeg vil også kunne ligge på sofaen hele dagen, bare avbrutt av å sjekke rare fastelavenstrær. :P

Tror sofaligging ville blitt kjedelig i lengden, men jeg skjønner hva du mener :)

Skrevet

Åh, nå ble siteringsfunksjonen "rar". Men ja, det er mye snø i år. Kunne egentlig fortsatt gått på ski, men orker ikke styre med klister...

Flott fastelavenstre a :D Men så mye snø :|

Skrevet

Søte lille krølle sitter i skrivende stund og slikker ut av det tomme yoghurtbegeret til en i kollektivet, så hun har det helt topp!

Jeg har vært mye opptatt i helgene i det siste, men hun hadde nok satt stor pris på å treffe Mona igjen snart. :) Vi kan jo snakkes nærmere.

Skrevet
Søte lille krølle sitter i skrivende stund og slikker ut av det tomme yoghurtbegeret til en i kollektivet, så hun har det helt topp!

Jeg har vært mye opptatt i helgene i det siste, men hun hadde nok satt stor pris på å treffe Mona igjen snart. :) Vi kan jo snakkes nærmere.

Mona vil helt sikkert treffe Mozza også :) Jeg er på seminar neste uke, fra og med neste lørdag blir jeg i byen helt til slutten av juli - så da skal ihvertfall ikke jeg ha problemer med å finne tid!