Gå til innhold
Hundesonen.no

Forslag til navn?


Bebop

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Vet ikke om jeg skal starte en ny tråd eller bare fortsette på denne? :( Så jeg prøver... ;)

Jeg får mest sansynlig en Korthåret collie valp om ca 5uker, Jeg trenger derfor noen forslag jeg også... Men i motsettning til tråd-starteren så er jeg ikke så gla i "menneskenavn", noen som har noen andre forslag? Det er A-kull, så det må helst begynne på A

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal starte en ny tråd eller bare fortsette på denne? :( Så jeg prøver... ;)

Jeg får mest sansynlig en Korthåret collie valp om ca 5uker, Jeg trenger derfor noen forslag jeg også... Men i motsettning til tråd-starteren så er jeg ikke så gla i "menneskenavn", noen som har noen andre forslag? Det er A-kull, så det må helst begynne på A

:unsure:

Arfa, Alva, Amber, Ally, Aida, Alda, Amorella...

Tispe eller hann forrsten? Slenger med noen guttenavn for sikkerhets skyld :P

Abel, Aro, Arco, Atrix, Amor, Atli...

Jaja, kommer sikkert på fler senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal starte en ny tråd eller bare fortsette på denne? ;) Så jeg prøver... :D

Jeg får mest sansynlig en Korthåret collie valp om ca 5uker, Jeg trenger derfor noen forslag jeg også... Men i motsettning til tråd-starteren så er jeg ikke så gla i "menneskenavn", noen som har noen andre forslag? Det er A-kull, så det må helst begynne på A

:unsure:

ask? :P Atleta? Atlantis? Alfa? Aro? Astro? Atom? Atomick? Anti? Anki? A kiss for life?

her er både tispe og hannhund navn.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal starte en ny tråd eller bare fortsette på denne? ;) Så jeg prøver... :D

Jeg får mest sansynlig en Korthåret collie valp om ca 5uker, Jeg trenger derfor noen forslag jeg også... Men i motsettning til tråd-starteren så er jeg ikke så gla i "menneskenavn", noen som har noen andre forslag? Det er A-kull, så det må helst begynne på A

:unsure:

Fra hvilken kennel? Kjenner en som også får korthåret collie valp om ca. 5 uker nemlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hvilken kennel? Kjenner en som også får korthåret collie valp om ca. 5 uker nemlig ;)

Hun får fra Synnøve.. Kennel Feetfire.. Og ja det er Tispe valp..

Lise: All Embracing.. Jeg synes det er så nydelig jeg :D Eller Amazing Grace... Og du vet jeg også liker Ashanti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...