Red Merle Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Jatzy har fått seg Julius K9 sele. Er veldig fornøyd med passformen, og at det virker som at den skåner ryggen bra , både på gå og på sykkeltur... Har hørt at man kan få tak i sånne brikker med navn osv, jeg aner ikke hvor man kan få tak i det. Noen som vet? Har kikka her, men fant ikke. Har tenkt å kjøpe kløvsekker til den også. Med 'navnebrikke' så mener jeg sånne med borrelås, som man kan feste på siden av selen. På bildet er det de det står Julius-K9 på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Søk på CM Design på facebook De syr de selv med den teksten du ønsker edit her: https://www.facebook.com/cmdes?fref=ts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Ebay! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Jeg bestilte selen og veskene herfra http://www.k9-usa.com/ veldig rask levering, og ikke så dyrt heller når jeg handlet der. De har sånne navnebrikker også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Jeg bestilte her. Disse er broderte og veldig fine, betalte vel 110,- mener jeg uten moms. siden det sendes til Norge. Rask levering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Tusen takk Da spørs det om ikke jeg bestiller noen med litt forskjellig på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Vi lager dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Vi lager dette Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Du har jo en forhandler i Andebu som har stort utvalg av K9-produkter og selger V&H. Hun hadde masse forskjellige tags www.linniboerboel.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts