sham Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Kjøpte en ny non stop sele (free motion), som dessverre ikke passet! Den er i størrelse 5. Sjekk http://www.non-stopdogwear.no/index.php/Produkter/Trekkseler/Free-Motion-trekksele Den er altså kun prøvd på hunden! De hadde ikke den størrelsen jeg skulle ha så da selger jeg denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Mulig den kan passe min aussie,men skal få målt henne i morgen..Hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Mulig den kan passe min aussie,men skal få målt henne i morgen..Hvor mye skal du ha for den? Oi denne så jeg ikke før nå! Troooor kanskje den er litt for liten til en aussie? Den var iallefall litt liten til en border collie, men du kan jo ta målene og sjekke! Husker ikke akkurat nå hva jeg ga for den så må se når jeg kommer hjem i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Doffen vokste ut av denne størrelsen i jula. Ble for trangt I halsen. Og Bella er jo kraftig hun også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts