MarieR Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Saken er den at jeg ikke har fått somlet meg til å bestille skattekort før nå, og er derfor trukket 50% skatt i januar, februar, mars og april. Er dette penger jeg vil få tilbake neste år, eller er de "tapt"? Mulig dette blir en dyr lærepenge :-P Siter
Zitka Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Ved skatteoppgjøret neste år vil du evt få disse tilbakebetalt hvis du betaler nok resten av året.. Sent from my GT-I9100 Siter
SusanneL Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Bare å se på det som "tvangssparing"... Du får de igjen! ;-) Susanne Siter
MarieR Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2013 Så bra! Da er det bare å glede seg til neste år! Takk for svar! Siter
Malinka Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Men når du søker om skattekort så oppgir du hva du har betalt i skatt og fått i lønn så langt og da skal de justere ned skattetrekket resten av året slik at du skal ende i null. Om de klarer det, er noe annet Siter
Enits Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Du vil få de tilbake. Men når du nå bestiller skattekort så skal du oppgi hvor mye du har betalt i skatt hittil i år, og da vil det du trekkes resten av året justeres iforhold til det Siter
Recommended Posts