Gå til innhold
Hundesonen.no

Husk å se på TVN torsdag kl. 2000


Lizzie

Recommended Posts

Oi' date=' har ikke fått med meg at det skal begynne heller jeg. Det MÅ jeg huske å få med meg :D[/quote']

Det har jo ikke gått noe reklame om det..!?

Nå kommer nok alle hundeeiere og hundeentusiaster i Norge til å sitte klistret til tv-skjermen torsdag kl. 20.00 :)

Jeg skal i alle fall..

Om jeg husker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

ja, det skal vi se på. vi er plaget med at kiara sover i senga våres. det har hun gjort siden hun var en natt hos oppdreteren. vi har stengt henne i bingen,men river den ned å opp i senga. hun venter til vi sovner. grr.. har noen her inne råd til oss???? på for hånd tusen takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett det nå.. :D Syns det var helt ok. Men hun dama var vel litt oppkrytt, selv om hun virket flink da.. :D

"Hun kan få en hvilken som helst hund under kontroll på ett minutt"...Høh.. Hvordakn kan man si noe sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for noen håpløse mennesker. Fikk helt vondt i meg av å se på hvordan hundene holdt på! #-o Dama var flink. Fortalte folkene akkurat hva de trengte å vite! Og hundene så bra ut de etterpå :D

Så jeg syns ihvertfall det var bra at hundene blir omvendt på den måten som blir brukt. Synd programmet varte så kort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...