pippin Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Idag dro vi på langtur for idag hadde jeg fri til å nyte det deeeeilige været! Vi traff denne gutten på 8 mnd. Så herlig da, og en av de fineste jeg har sett Seee rampetrynet da Kommer du eller...? Eller skal du stå der å ta bilder dagen lang? KOMMER! SIKKEL Hjortehopp! Pen da Tullejenta.. Tilbyr mye rart for en godbit Happy daaaawg! Det var dagens tur! Nå slækker vi begge i sofaen... 12 Siter
pippin Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2013 Fine Mana. Vi må få til noen turer i sommer Ulla-Britt! Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Vi må få til noen turer i sommer Ulla-Britt! Det må vi! Du får være østmarkaguiden Siter
førstegangs Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Åhh, Mana er så utrolig flott! Hun har så uttrykksfulle øyner og virker til å ha en herlig personlighet Og så fine farger og og og.. Alt virker bare helt herlig med den jenta Heldige deg! Siter
ToneS Skrevet 6. April 2013 Rapporter Skrevet 6. April 2013 Peeeen! Og du tar veldig fine bilder, som alltid Siter
Irenen Skrevet 6. April 2013 Rapporter Skrevet 6. April 2013 Som alltid, kjempefine bilder! Liker bildetrådene dine så godt Også er jeg litt misunnelig på selen til Mana. Det er Troll nomesele, sant? De er utsolgt for den størrelsen jeg skulle hatt i rosa, og får det heller ikke inn igjen Siter
pippin Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2013 Som alltid, kjempefine bilder! Liker bildetrådene dine så godt Også er jeg litt misunnelig på selen til Mana. Det er Troll nomesele, sant? De er utsolgt for den størrelsen jeg skulle hatt i rosa, og får det heller ikke inn igjen Troll ja. Var så heldig at jeg fikk kjøpt en før de ble utsolgt.. Synd det er lite etterspørsel på den for den er fin, og så støtter man jo en fin sak når man kjøper den, så det er skikkelig dumt. Siter
goJJo Skrevet 9. April 2013 Rapporter Skrevet 9. April 2013 Haha, jeg lo av bildet med pinnen Så søt agitt! Siter
Recommended Posts