Raya Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Hei. Jeg er visst ikke så god på søking (kommer aldri noe opp når jeg søker) Vi begynner med med v&h våtfor og lurer på hvor mye hunden skal ha? Leste at det var noe med 2% og hundens vekt, men jeg er så utrolig dårlig på sånt.. hunden veier 21 kg. Noen som kan hjelpe meg sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 2 % av 21 kg er 420 g. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 21x2/100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Haha så lett var liksom det Takk dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2013 Husk at det bare er en anvisning da det kommer helt an på aktivitetsnivået, noen trenger mer og noen trenger mindre. Vi forer huskyene våre med mer enn 2% av kroppsvekt da de er i høy aktivitet og bor ute. Du bør begynne på ca 2% og øke eller minke mengden etter som hvordan holdet til hunden er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts