Gå til innhold
Hundesonen.no

sommer og sol...*sukk*

marcoograya

Recommended Posts

Skrevet

savner sommeren jeg...måkte snø idag og raya har masse klumper på beina og det er is overalt og jeg er livredd for å gå på trynet med marco...ååårh så stress!!!

Skrevet

bra det ikke bare er meg som har gått sånn halvveis på trynet da...

toya er kjempe sterk... og at det er glatt er liksom ikke noe pluss..

Skrevet
bra det ikke bare er meg som har gått sånn halvveis på trynet da...

toya er kjempe sterk... og at det er glatt er liksom ikke noe pluss..

Samme her. Jeg henger som et slips etter Eso, først etter maange meter så får jeg samlet meg nok til å lene meg kraftig tilbake, sånn at jeg får stoppet han. Slit!

Skrevet

Jeg og savner bar bakke, litt sol. men ikke for varmt. enten det eller masse "puff" snø, sånn snø som ikke fester seg i pelsen :( :roll: ser ut som jeg på kjøpe et dekken til han her ja. #-o

Skrevet

Vel...solen har snudd, januar og februar går kjempefort og så er det mars og vår!! :(

Oppsummering og kortversjon: SNART ER DET VÅR!! Flower

Skrevet

Idag var jeg og Ero i skogen å gikk. Fin opptråkket sti å gå etter, og når det er minusgrader så savner vi absolutt ikke sommeren :wink:

Skrevet

Jeg får nok heller bare ta meg litt sammen når Tjorven på slutten av en tur har de klumpene i pelsen og rundt beina, for hun ser jo ut til å elske snøen, baser rundt så snart hun får sjansen :( Herlig å se på :wink:

Skrevet

Åhh ja jeg gleder meg masse masse til vår og sommer. Lange turer i skogen med hundene, bading, slippe og kle på seg alt dill dall hvergang vi skal ut.

Skrevet

å gå tur nå er jo som å be om o knekke hofta :( huff..både jeg og ask har hatt noe seileturer ja!

hvordan forteller man en hund at det er en lite lur ting og få raptus på glattisen? Han så ut som bambi der han strevde som bare det for og gjennvinne balansen :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...