JailyTina Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Min første hund var en westie og selvom hun var en herlig hund er det schäfer som alltid har vært min drømmerase. Så sant det ikke er mye som taler mot det kommer "neste hund" derfor alltid til å være schäfer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Jeg har 4 hunder av 3 forskjellige raser. 2 DSG, 1 Shiba og 1 Boston terrier. Synes det er kjekt med forskjellige hunder egentlig. Men neste hund, om mange år forhåpentligvis, blir nok en Boston terrier til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Akkurat nå føles det som om neste hund ikke blir av samme rase vi har nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Ja, blir nok en ny lapphund Er mange raser jeg kunne tenkt meg forsåvidt, men jeg liker potethunden lapphund litt for godt Nå fant jeg ut at nabogneldrebikkja ikke er lapphund, men islandsk fårehund (sorry ) så da er lapphund igjen på lista over mulig hund Foreløpig leder phalene. Superarbeidsjern i liten innpakning 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPuff Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Skal uten tvil ha meg en ny mops, en annen rase er uaktuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Kommer nok til å anskaffe en staff til innen et år eller to. Definitivt den perfekte rasen for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Her blir det same rase, sort/sølv eller salt/pepper, når den tid kjem. Har bestemt at Santo som no er 6 år, ikkje må være eldre enn 8 år. Skulle gjerne fått valp neste sommar.. Men vi får sjå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts