Kiyomi Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Nå som våren nærmer seg, og jeg tydeligvis har to hunder som elsker å rulle seg i alt som lukter, så må jeg kjøpe blåser. Denne? eller denne? eller noe annet i samme prisklasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Jeg har god erfaring med den siste av de to linkene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Jeg kjøpte den første der i Ransäter for et par år siden, og den funker som tusan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Har samme merke som nr.2 bare den heter Alice, og veldig fornøyd med den. Men den KAN bli litt varm å holde i når man holder på med den 3 hundene på varmluft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Jeg har god erfaring med den siste av de to linkene. Den blåser kald luft også, sant? Hvor lang tid bruker du på å tørke en mops? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Jeg har ikke eksakt den selv, men jeg bruker ca 20 min på mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts