Anilex Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Jeg selger 4 stk H&M dressjakker str. 42. Jakkene er brukt til hundeutstilling. Den grønne er brukt ca.10 ganger. den burgunder og den beige ca. 5 ganger og den blå 2 ganger. Grønn, Burgunder og Beige er samme modell. Fin lett innsvinget passform i et trikot-aktig stoff (ser ut som om stoffet er strikket, så den er litt elastisk. Den blå er litt glattere/blankere i stoffet, og litt kortere i modellen. Og den kan brettes opp på ermene så de blir stripet blå/hvite. 100,- kroner stykket. Fant ikke noe bilde av den i burgunder i farta, men den er jo samme modell som de andre to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Den grønne er akkurat sånn jeg vil ha, men det er feil str. Så typisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Den grønne vil jeg gjerne ha!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Du fikk lagt ut ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts