Nirm Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Men hva er hun vant til der hun har vært før? Fri fôring, fått masse godt i maten sin, tilbudt andre ting når hun ikke ville spise maten sin? Er hun vant til mye "dill" i matveien, så trenger hun kanskje bare å lære seg at man spiser det man får servert, ellers forsvinner maten. Svært få hunder sulter ihjel frivillig foran matkoppen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Min har det sånn i perioder. Snuser på maten og går sin vei. Han fôres på v&h som han stort sett liker, men i perioder er han vel lei. Det går over etter en stund, raskere om jeg øker aktiviteten. Kanskje det funker på din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Hun er vant med en tørrforing om dagen. Men V&H gikk jo ned den første halvannen uken. Men som sagt, så tror jeg at jeg har overforet. Prøver en uke nå og så vurderer utifra det. Hun dør jo ikke av det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Rett fra de som lager det, uttafor holmestrand litt utafor alfarvei Men de sender jo til fryselager i oslo også da:) jeg kjenner de så får litt rabatt så da lønner det seg for meg å bare svippe innom når jeg uansett ofte er i vestfold De har kuttet ut fryselagret i Oslo og det er teit :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Frokosten idag ble spist opp, ikveld er det hundetrening så da tror jeg det blir nok foring der. Vurderer mulighet til å bruke tørrfor til trening/kveldsmåltid. God unnskyldning til å ordne treningsøkt nesten hver dag, da er det jo bare å sette klar en skål og klikker på ettermiddagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Frokosten idag ble spist opp, ikveld er det hundetrening så da tror jeg det blir nok foring der. Vurderer mulighet til å bruke tørrfor til trening/kveldsmåltid. God unnskyldning til å ordne treningsøkt nesten hver dag, da er det jo bare å sette klar en skål og klikker på ettermiddagen Variasjon i fòring var løsningen med lille elleville når han lekte hobbyanorektiker over en lengre periode 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Beklager at jeg ikke har lest hele tråden, men jeg pleier å anbefale å varme opp maten litt. Mat med litt temperatur dufter bedre enn kald mat. Hiv det litt i microen/ ha lunket vann på det, eventuelt ha det i en kong slik at det blir litt mer spennende? Håper ting ordner seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Ser ut til at Siri's tips fungerer bra, foring morgen og kveld og litt mindre enn før. Hun har spist alle måltider siden Nå gjelder det bare å få opp muskelmassen! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Kan jo bare oppdatere her dersom noen er nysgjerrige. Vi har ikke lenger problemer med å få ned maten, det går på høykant. Foring morgen og ettermiddag/kveld, utenom dager det er trening da blir det litt triksing og miksing. Det går i V&H, variasjon av 25, 33 og den m/ris (ikke lam). Muskelmassen er også kjempemye bedre og syntes pels har fått en ekstra glans til seg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Så bra, da får vi bare håpe det varer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Så bra, da får vi bare håpe det varer. Det har vart i nesten 5 måneder nå, så da tror jeg vi er ganske sikre på at det varer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts