Gå til innhold
Hundesonen.no

"Løpetidssjekken" - fact or fiction?


Pim
 Share

Recommended Posts

Altså, den lille valpen min er visst ferdig med å være valp ( :blink: ): hun røyter, Nansen har funnet ut at andre hannhunder bør holde seg på andre siden av byen, og hun er mer klengete enn vanlig - ellers er alt som normalt. Hun er tøsete og gjør sitt beste for å tvinge alle hannhunder (og andre uinteresserte) til å ta seg et godt magadrag fra slufsa hennes - men hun har alltid vært sånn, den flyfilla (fåkke lov, altså, men hun prøver hardt å lefle seg med gutter i det skjulte :aww: )

Jeg er ca helt sikker på at hun ikke løper ennå, men jeg hadde nettopp besøk av en som har hatt tispe tidligere, og han dro noe han kalte en "løpetidssjekk" på henne. Han klødde henne på rumpa, nær halefestet - og ikke bare sto hun som i transe og nøt (det gjør hun alltid, da, når hun får rumpekos :P ), men hun vrengte fader meg halen hardt styrbord! Ordentlig! Vid åpen, "kom og ta meg"-style!

"Mhm", sa besøket mitt med ekspertmine, "hun derre har løpetid, ja". Eh?

Funker faktisk dette "trikset"? Jeg tror fortsatt ikke noe på at hun har løpetid ennå, selv om hun faktisk trolig er renslig nok til å ha "skjult" løpetid; men at hun er veldig klar (for både det ene og det andre :rolleyes: ) er jeg ikke i tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Det funker på noen, noen bretter til side bare de har løpetid, noen bretter bare til side om de er klare, noen bretter ikke til side om det ikke er en hannhund, og noen bretter til side uansett :P Men om hun faktisk har løpetid tror jeg Ekko hadde vært en smule mer interessert i henne da jeg møtte dere på tur altså. Greit han går frem når jeg ber han om det selv om det er løpetisper der, men sååå uberørt er han ikke av løpetisper :P

Edit: Men du ser vel på dåsa hennes om hu har løpetid eller ikke. Er hun hoven?

Endret av Snusmumrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slufse, det var jammen et sjarmerende ord. :lol:

Hvis hun ikke flytter halen til siden sånn til vanlig, så kan det jo være en indikasjon, i hvert fall.

Du kan låne Kuro, han begynner alltid å prøve å slikke der hvis det er løpetid i nærheten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiko setter alltid pris på en god rumpetafs, men vanligvis bare på samme måte som hun liker å bli kødd bak øret. Dog, under løpetid SKAL rumpe tafses, hun stiller seg butt first og krever beføling på bakparten/ved halerota. Får hun det, kaster hun hodet frem og tilbake og peser vilt, det er ren seksuell opphisselse, rett og slett. Æsj :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Issi er sånn uansett hun :aww: hun er kastrert dog :P

Fryst i tøsemodus? :lol:

Det funker på noen, noen bretter til side bare de har løpetid, noen bretter bare til side om de er klare, noen bretter ikke til side om det ikke er en hannhund, og noen bretter til side uansett :P Men om hun faktisk har løpetid tror jeg Ekko hadde vært en smule mer interessert i henne da jeg møtte dere på tur altså. Greit han går frem når jeg ber han om det selv om det er løpetisper der, men sååå uberørt er han ikke av løpetisper :P

Edit: Men du ser vel på dåsa hennes om hu har løpetid eller ikke. Er hun hoven?

Ja, jeg måtte jo sjekke Shangri-la, og der var det ingen unntakstilstand, så jeg er altså rimelig sikker på at hun ikke har åpna slusene (slufsa :aww: ) helt ennå. Og Ekko pleier jo å være en god lakmustest; lydig men kåt den saken der :lol:

Slufse, det var jammen et sjarmerende ord. :lol:

Hvis hun ikke flytter halen til siden sånn til vanlig, så kan det jo være en indikasjon, i hvert fall.

Du kan låne Kuro, han begynner alltid å prøve å slikke der hvis det er løpetid i nærheten :lol:

Jeg tror ikke hun gjør det til vanlig, har aldri merket det før i alle fall - og det var temmelig obvious når halen sto i spenn for å få den vekk fra lekeland! :lol:

Aiko setter alltid pris på en god rumpetafs, men vanligvis bare på samme måte som hun liker å bli kødd bak øret. Dog, under løpetid SKAL rumpe tafses, hun stiller seg butt first og krever beføling på bakparten/ved halerota. Får hun det, kaster hun hodet frem og tilbake og peser vilt, det er ren seksuell opphisselse, rett og slett. Æsj :huh:

Ah. Uhm. Urk :P Men hun lilledamen er helt klart mer opptatt av den derre bootien sin nå, altså; rygger på oss for å få kos (og hvis jeg legger meg ned på gulvet så har hun begynt å rygge inn i trynet mitt, ikke ok :x )

Konklusjon: halebretting ved stumpestimulering kan være en indikasjon, men det spørs på tispa? Og at det på min tispe betyr "løpetid under construction"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...