Hampus Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 http://www.hundepoter.no/products/vannfontene-til-hund-og-katt3 Enkelt og greit, noen som har erfaring med denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Har ikke erfaring med akkurat denne, men en som ligner veldig. Hundene og kattene likte den greit, men jeg ble møkklei av å demontere og vaske alle delene. Syns den ble fort "skitten", "slimete" og full av hår, selv om det var filter som vi skiftet ofte. I tillegg durte/surklet den, ikke høyt men nok til at jeg irriterte meg over det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Ikke denne modellen, men en annen fra Drinkwell. Veldig fornøyd! Vasket skikkelig en gang i uka, ellers bare fylte på ved behov. Den dura når den hadde lite vann bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Hadde en mindre versjon til kattene tidligere, og den var knall den. Skal kjøpe ny, og tenkte da på den større versjonen. Den har jeg hørt enda mer godt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Har ikke hatt denne modellen, men den vi hadde var noe griseri og måtte skiftes vann på hele tiden. Kan ikke forstå det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Jeg kjøpte for å slippe at sønnen helte vannskålen utover gulvet daglig. Det tok meg ikke lang tid å innse at dette ville søle enda mer. Vann er gøy! Ingen nytte for deg å vite, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts