Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor sover hunden din?


Hilde90

Recommended Posts

Cavalierer hadde jobb i gamledager som varmeputer for den englekse overklassen..

kan jo ikke hindre en hund i å gjøre det den er skapt for..

Klart han ligger i senga da... og varme trenger vi, for han tar mesteparten i av dyna.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy sover i senga, noe han alltid har gjort.

Hmm.. eller... han har vel sovet èn natt i buret sitt, men det var nok et "ulykkestilfelle" fra hans side... stakkaren var så trøtt at han knapt registrerte noen ting.. hehe.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira sover som oftest i buret (med døren lukket) i stua. Noen ganger sover hun på gulvet på rommet eller i senga mi. Hvis jeg har sovnet i stua blir det til at Kira sover i Saccosekken sin på stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss sover veslejenta enten i senga eller i buret sitt som står på soverommet. noen ganger er hun så trøtt at hun gidder ikke vente på at vi skal legge oss. da tusler hun i buret sitt, og når vi endelig har lagt oss så klarer vi ikke å lokke henne opp i sengen hvor enn mye vi maser..pussig. men mesteparten av tiden ligger hun i sengen.

eldstegutten pleide også å ligge i sengen (selv om han er betydelig større enn veslejenta) men sluttet plutselig med det en natt når vi holdt på å pusse opp soverommet, og hadde soveromsdøren av hengslene. og siden har han ikke sovet på soverommet (eller i sengen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sover i senga. Tinka har egen pute ved siden av min og sover under dyna. Det henger igjen fra før hun begynnte på medisine for epilepsi. Jeg ville ha henne helt nær for å våkne når anfallene kom. Nå kommer de sjeldnere, og vi e flinkere til å takle dem.

Pia sover på andre siden av meg. Taco sover i fotenden. cNå som Tinka har løpetid har jeg satt ett stoffbur i forenden til han,

Frisbee sover nok av og til på golvet ved siden av senga, fordi han blir for varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hunder i sengen, synes dere ikke at det er ekkelt med tanke på alt de tråkker i?

Fortauer og gater er jo fa** fulle av spyttklyser og dritt.

Som 19 åring tenkte jeg ikke på det.

Det får jeg svi for nå.

Det er en grunn til at sengetøyet blir skiftet ofte, og bikkja har teppe som han ligger på.

(Hei forresten. :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka sover hvor hun vil.

Som regel begynner hun natten i sengen min og når det blir for varmt legger hun seg på gulvet ved sengen min, der har jeg brettet en dyne i to og har ti magnetmadrasser oppå der igjen så hun ligger mykt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna har sitt eget hjørne her på rommet mitt, der er det en hundeseng, teppet og en kasse som lekene hennes er i, på veggen er det bilder, sløyfe fra barn og hund og aussie brevsett på stolpen der. Der pleier hun å sove ellers sover hun i senga mi. Eller på en dyne som er bretta å ligger på gulvet. :D

IMG_0191.jpg Her ser dere litt av plassen hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge sover i senga :oops: sammen med medmeg og min samboer. Vi har en seng på 1,80 cm og to små hunder som ligger på tvers slik at vi våkner med mindre en halve senga på deling og hunder på rygg i resten av senga. Gjerne med en dyne de har "stjålet" i løpet av natten. (Stort sett min samboers dyne......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipsen sover i senga vår. Gjerne med ryggen presset inn i meg og beina mot ryggen til gubben. Eller med hodet på puta og en snorkende snute mot øret mitt. Jeg synes det er kjempekoselig å ha han der. tenk på alle de stakkars menneskene i verden som ikke har en hund i senga si da dere! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...