mærra Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Skrevet 6. Mars 2013 så var det kanskje på tide å lage egen bildetråd, da vi dro den helt ut og turet over østensjøvannet og mot nøklevann, og etter fire timer ble dyret greit sliten. kom på at jeg hadde med meg kamera sånn halvveis uti turen, så da ble det litt bilder også! mikki syntes dette var morro, så da prøvde vi en gang til... ... det gikk ikke like smertefritt 6 Siter
ulrikkebrudberg Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Skrevet 6. Mars 2013 Åå, herlige gutten til tante! <3 Vi blir med om noen måneder når snupsi her orker å gå mer enn en halvtime :-D 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Skrevet 6. Mars 2013 Det var en meget spesiell, men veldig flott wheaten! Siter
mærra Skrevet 6. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2013 Det var en meget spesiell, men veldig flott wheaten! kortklipt! nei jeg har visst glemt å endre litt siden jeg registrerte meg på ny, familiehunden er wheaten terrier! han er dog littebitt min fortsatt, da. Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Skrevet 7. Mars 2013 Hehe, sier meg enig med Lola i at det er den mest spesielle wheatenterrieren jeg har sett. Flotte bilder, jeg synes at den fargen er veldig flott på whippet. Siter
Elisabeth00 Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Skrevet 7. Mars 2013 Koselige bilder Vi er også gjerne med på tur etterhvert Siter
mærra Skrevet 9. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 Koselige bilder Vi er også gjerne med på tur etterhvert det hadde vært veldig koselig! kanskje basenjifrøkna til ulrikke lenger opp her kan være med også, hun nærmer seg 13 uker nå. :-) 1 Siter
Recommended Posts