Gå til innhold
Hundesonen.no

Who let the Laeks out?!

Mud

Recommended Posts

Skrevet

Og andre festlige bilder og filmklipp...

Er det rart jeg er sjarmert?:?

Må ha ,bare ha! :mrgreen:

Sjekk spesiellt ut musikkvideoen "best friends" og "The goofy gallery"!

*sukk**ønske seg nå!*

http://www.laekenzine.com/

ps.dere må gå inn på "Fun stuff"

Skrevet
Døh!

Jeg sa jo at du ikke skulle smitte meg med krøllebelgerdilla! Tror jeg da... *fnise*

Det har du aldri sagt :D

Og så prøver jeg å spre det glade budskap slik at fler kan se hvor nuddelige de er :wink:

Tenker på rasens beste da vet du..Nå må Vipsen snart passe seg for krølltanga eller? :wink:

Skrevet

Er den rasen ganske sjelden i Norge?

Det er vel omtrent ingen oppdrettere av den i Norge, hvis ikke jeg har sett feil?

Skrevet

Det har du aldri sagt :D

Og så prøver jeg å spre det glade budskap slik at fler kan se hvor nuddelige de er :wink:

Tenker på rasens beste da vet du..Nå må Vipsen snart passe seg for krølltanga eller? :wink:

Hysjda! Hun har alt gjemt seg for den i tre dager nå... Prøvde å fortelle at jeg bare trenger krølle litt på snuten og sånt, men det gikk visst inn og ut samme øret...

Skrevet
Er den rasen ganske sjelden i Norge?

Det er vel omtrent ingen oppdrettere av den i Norge, hvis ikke jeg har sett feil?

Tror ikke det er noen for øyeblikket..Varianten er sjelden ja,.Av en eller annen ubegripelig grunn virker det som folk flest synes de tre andre variantene er mer tiltalende :? :wink:

Skrevet
Hysjda! Hun har alt gjemt seg for den i tre dager nå... Prøvde å fortelle at jeg bare trenger krølle litt på snuten og sånt, men det gikk visst inn og ut samme øret...

Loke går rundt og mumler:"svarte krøllbelgere er ikke ekte krøllbelgere" Tror han prøver å få meg fra noe :wink:

Stakkar Vipsen hadde blitt en veldig fin krøllbelger hun :D

Skrevet

Hoho :D Så søte de er. Men jeg må ærlig si at jeg liker de tre andre variantene best.. :oops: *Sier jeg med krøllehunden min..*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...