Synnikken Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Min kjære gode gullevenninne skal feire bursdagen sin på lørdag. Men! GAVETIPS! Jeg setter utrolig pris på denne jento her . Dessverre har hun allergi, så øredobber, smykke, armbånd osv utgår. Blomster er hun ingen fan av og alkohol syns jeg er en kjip gave og gi til en så god venninne.. Såå! HVA KAN JEG GIII? Gjerne noe som beskriver hvor glad og gullegod jeg syns hun er 3-400 kr tenker jeg siden det ikke er noen rund dag Hun bor fremdeles hjemme, så "hjemmeting" er ingen mening i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Hva me kinobilletter til deg og henne samt du spandere en pizza ell no? Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Lag et gavekort til henne, der du inviterer henne med på noe som dere kan ha stor glede av begge to. Kino, middag, teater, konsert eller noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Gavekort på ansiktsbehandling, manikyr el lign Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Takk for gode tips! keep em coming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 En bok med bilder av dere sammen og gode minner dere har hatt, og så et hjemmelaget gavekort på filmkveld med pizza, popcorn ovs? Er du ikke god til scrapping o.l kan du lage fotobok på nettsidene til fotobutikker ovs. Jeg har ofte til venninners bursdager laget et stort hjemmelagd kort med slike tullerim (delvis fordi vi har en intern greie med det på Lillehammer), det er mye latter men også veldig personlig med ting man setter pris på ved personen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Et fotoalbum fylt med minner fra vennskapet deres. Eller en drømmebok? En bok man kan skrive ned alle drømmene man har om framtiden. Ønskede reisemål, oppnåelser etc. Du kan starte med å skrive inn noe som du vet hun drømmer om. Ellers litt vanskelig å komme med ideer uten å vite mer om henne. Hva driver hun med? Hva liker hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts