Gå til innhold
Hundesonen.no

Kickbike. Hvilken?


ipadda
 Share

Recommended Posts

Jeg vurderer å gå til anskaffelse av kickbike. Jeg har gått på rollerblades med bikkjene i lengre tid, å de fleste er trekkvillige. Som de fleste allerede vet, har jeg små hunder (DSG) - men tar gjerne både 4-5 om gangen med ut.

Hvilke kickbike bør jeg satse på? Den bør jo ikke være alt for tung med tanke på at gårdshunden ligger på mellom 6-11 kg i vekt selv. Målet er jo å kunne dra ut på litt lengre turer enn jeg tørr å gjøre på rollerblades, siden vi tross alt er avhengig av å gå på asfalt da...

Tips, råd? Erfaringer?? HJELP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite fornuftig å komme med herfra annet enn at jeg ikke ville tenkt så sabla mye på vekta på kickbiken. De varierer vel ikke SÅ mye i vekt, de forskjellige modellene? Grunnen til at jeg ikke ville tenkt SÅ mye på det er at du har "så mange" hunder som du har.
Si du tar med 4 på tur, og alle 4 veier 8 kg. Da har du da faktisk 32 kg trekkdyr! ;)

Her i huset legger jeg ut på skitur med 15 kg hund som trekkansvarlig, og det går unna det også, enda hun her er så lett som hun er.

Nå skal jeg slutte å skrive meningsløse ting. *luske ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...