Raya Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Sååå.. Jeg har en pose med frosne jordbær og en pose med frosen frukt.. Noen ide om hva jeg kan bruke dette til? Kanskje litt vagt, men har du et forslag så km med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Smoothie, eller varme og ha over is Eller fruktpai! Fruktsalat kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Tine de (kanskje til og med varme de litt) og spis med vaniljekesam til, nam nam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Gele, eller fruit-roll ups. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 De fruit roll ups'a så veldig spennende ut! Noen som har prøvd det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Jeg bruker frosne bær i havregrøten med kanel, så blir jo bærene også tint i den varme grøten. Så lager jeg forskjellige smoothies. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Frosne jordbær er kjempegodt som "snacks"! Ellers så er jo smoothie en slager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Bare spise frosne jordbær uten å tine de eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 10-20 sekunder i mikroen, også spise. Ikke helt dypfrossne, men sinnsykt godt! Mulig jeg er litt sær, men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Varme de litt med litt sukker og spise med is eller vaniljekesam eller med vaniljesaus på. Nydelig dessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Tine og spise med sjokolade eller champagne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Har lagd roll-up's av bringebr, ikke jordbær Tinte dem i panne og kokte dem opp på svak varme så de ble most, hadde i moste dadler (søtt), presset gjennom en sikt for å få vekk frøene og spredde det på et bakepapir. Stod i ovnen natten over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts