Gå til innhold
Hundesonen.no

er r/d for fra hills bra i lengden?


brutus

Recommended Posts

er r/d for fra hills bra i lengden for en valp på 6 mnd?

har hatt myk avføring lenge nå (siden vi fikk han 7 uker gammel) og gått litt fra myk til suppe og tilbake igjen... har aldri vært perfekt. men så fikk vi beskjed om å prøve r/d for som jo egentlig er slanke mat. og avføringen er endelig helt perfekt.

men så prøvde vi å blande ut med tørrfor etter 3 dager med og bare suppe igjen. nå tenker jeg vi kjører enuke med r/d før vi begynnerå blande ut.

det jeg egentlig lurer på er om hunden min kan få mangelsykdommer av r/d foret???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er r/d for fra hills bra i lengden for en valp på 6 mnd?

har hatt myk avføring lenge nå (siden vi fikk han 7 uker gammel) og gått litt fra myk til suppe og tilbake igjen... har aldri vært perfekt. men så fikk vi beskjed om å prøve r/d for som jo egentlig er slanke mat. og avføringen er endelig helt perfekt.

men så prøvde vi å blande ut med tørrfor etter 3 dager med og bare suppe igjen. nå tenker jeg vi kjører enuke med r/d før vi begynnerå blande ut.

det jeg egentlig lurer på er om hunden min kan få mangelsykdommer av r/d foret???

Tror du bør høre om ikke hunden din kan gå over på i/d, eller kjøre rett på z/d som er mye bedre enn r/d.. Har slanket hund på r/d så jeg anbefaler ikke dette for en 6 mnd gammel hund.. i/d fikk hunden min når magen hans var suppe..Det smaker/lukter mye bedre enn de andre fra hill's tillegg til at dette er ett lett fordøyelig fôr.

z/d er for hunder som er overfølsomme så kanskje du burde prøve dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...