jaktlykke Skrevet 19. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2007 Utolig lenge siden jeg har skrevet her da... men siden sist har det blitt myyyye ettersøksarbeid på Amigo og jakt på meg Vi har vært ute i skogen i dag alle sammen og kost oss i "vinterværet". Ja for her vestpå er vinterferien preget av varmegrader, sol og blå himmel. Her er det vill lek mellom Amigo og Aika! Mens Sonny gamlemor gir blaffen i ungdommene En ørn kom seilende over hodet vårt i dag, og det er jo alltid like vakkert å se på. Dessverre var ikke telelinsa med så det var ikke noe vits i å prøve å ta bilder. Men Amigo tok "stand" i alle fall! Vet ikke helt hva jeg skal kalle det der trynet men.... En pust i bakken Og til slutt Amigo da. Siter
Wanderlust Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Skrevet 19. Februar 2007 Amigo er så flott Liker rasen, men har ikke sett så mange av de... Siter
Carina Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Så flott han er! Ser ut som han koser seg i 'vinterværet'. Siter
jaktlykke Skrevet 4. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Her en dag satt jeg og googla på nettet og hva dukker opp??? Amigo diskuteres på en nederlandsk jaktside og en nederlandsk hundeside Siter
Marthe Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Her en dag satt jeg og googla på nettet og hva dukker opp??? Amigo diskuteres på en nederlandsk jaktside og en nederlandsk hundeside Så stilig! Så ikke for meg det når du kom på sporhundkurs med han, bare noen uker etter du fikk han Han var jo kjempe flink allerede da, men at det skulle bli så bra er imponerende Flinke Amigo Siter
Marianne Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Moro! Flinke Amigo Skulle bare ønske jeg viste hva de skrev... Siter
Wanderlust Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Skrevet 5. Mai 2007 Utrolig morsomt Og ja, som Marianne skriver; skulle ønske jeg forstod hva de skrev. Flotte og flinke Amigo-gutten. Siter
jaktlykke Skrevet 5. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2007 De første innlegget er en beskrivelse av hva Amigo gjorde den dagen i fjor da han gikk opp til blodspor- og fersksporpøven og ble godkjent ettersøkshund. Deretter står det litt om hvordan vi har trent fram mot det. Svarsinnleggene er gratulasjoner Skulle ønske jeg kunne nederlandsk jeg også, for har kikka rundt på disse sidene og ser ordet zweetspoor (blodspor) og skulle gjerne har kasta meg inn i diskusjonen ja! Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Skrevet 5. Mai 2007 Så flinke dere er! Fin er han også! Kom plutselig på at jeg har faktisk trent agility sammen med Lars og Alfi (moren til Amigo). Moro! Av en eller annen merkelig grunn fikk hun nanvnet STA-bijhound hehe Siter
jaktlykke Skrevet 5. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2007 .. Av en eller annen merkelig grunn fikk hun nanvnet STA-bijhound hehe Jepp - STA stemmer godt overens på denne rasen Så de trenger variasjon i øvelsene for at de ikke skal kjede seg. Men på den andre siden; jeg utnytter staheten når det gjelder sporingen - de gir ikke opp så lett! Amigo viser en ukuelig pågangsvilje til å utrede og søke spor, og det er en kjempefordel. Siter
Yakine Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Amigo har virkelig blitt litt av en staselig kar! Siter
jaktlykke Skrevet 6. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Da er Amigo endelig blitt NVCH! Som den første norskfødte stabijhoun har han i dag innfridd alle kravene til viltsporchampionatet. Siter
Peers Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Så utrolig bra, flinke er dere! Gratulerer så mye Siter
ceccy Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Gratulerer så mye! Flott bilde av en flott hund! Siter
Ricco Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 En god ting kan ikkje seiast for ofte, så eg seier det igjen Helga Mari:GRATULERER!! Kjempebra! :icon_fun: Siter
Carina Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 Gratulerer så utrolig mye, det er knallbra! Og flott bilde forresten, han ser nesten litt stolt ut selv også. Siter
Rottis jentå Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 WOW!! Gratulerer sååå mye! Så flink dere er! Glerer meg veldigt til å hilse på dere, og å ta en treningsunde sammen med dere Siter
HHC Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Skrevet 15. Mai 2007 GRATULERER SÅ MYE FOR ENDTE GANG! (Men hvem bryr seg?!) Siter
jaktlykke Skrevet 15. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2007 Takk takk - Amigo blir rent flau her og føler trang for å gjemme seg litt.... ...eller er det det at føttene mine lukter tåfis?? Siter
Huldra Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Gratulerer så kjempemasse! Champion og greier! Hurra! :icon_fun: Var det forresten dere som kom og gikk tur på Toppe med noen rypejenter for noen år tilbake? Siter
jaktlykke Skrevet 16. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Hei Huldra og takk! Nei, det var ganske sikkert Saivo - en stabijhoun fra Bergen og kompisen til Amigo det! De er bestevenner de Siter
Recommended Posts