jaktlykke Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Vi har vært på isen i dag - aller første gangen for Amigo. Var spent på hvordan han taklet dette merkelige blanke, men han jumpa rett på isen som det aller naturligste i verden Jeg ble nesten nedrent av en ivrig hund uten kroppskontroll Siter
icebluelagoon Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 åh...så nydelig!! Han har det gøy!!! Siter
Miko Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Så nydelig, fine bilder åsså Så ut som han koste seg ja Siter
Ina Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Amigo er så heeerlig! Flotte bilder! Siter
Cuba Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Glad hund! Så fin han er! :mrgreen: Siter
Basse Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Å så fin hund Pene bilder også! Be ham være litt forsiktig på isen da, for det var på isen den første hunden til morfaren min døde... Siter
Monika! Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Synes nå det så litt skummelt ut jeg da hihi men han er herlig da!! :mrgreen: Siter
Lizzie Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Be ham være litt forsiktig på isen da, for det var på isen den første hunden til morfaren min døde... Hmmm hva skjedde da?? Lotta har også vært på isen, hun viste stooor kroppsbeherskelse...*kremt* Siter
jaktlykke Skrevet 1. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Jeg hadde også de andre hundene med meg - og Aika syntes IKKE det var så gøy :? Siter
WheatenMali Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Så nydelig han er Morsomt bilde av Aika Siter
Kristina Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Isen ser tynn ut. Liker ikke gå på is jeg da. Hehe. Fine hunder da Siter
Hilde90 Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Så fine bilder Haha, det av Aika var morsomt Siter
tuppetroll Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Han er herlig altså - skikkelig mildt og fint uttrykk på han! Siter
Betty Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Så flotte bilder. Og Amigo er aldeles nydelig . Morsomt bilde av Aika Siter
Anne Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Love Amigo er jo bare til å spise opp :mrgreen: Har du flere hunder, eller var det bare en som var med? Siter
Synne N Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Så fine bilder. Så ut som storkoste seg på isen Siter
Ricco Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Jeg hadde også de andre hundene med meg - og Aika syntes IKKE det var så gøy :? Så fine bilder da! Jeg må bort til deg en dag skjønner jeg! Dette bildet her er et blinkskudd! Siter
jaktlykke Skrevet 1. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Har du flere hunder' date=' eller var det bare en som var med?[/quote'] Alle tre var med: Og her har Aika endelig kommet seg på beina Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 så søt han var da! ser nesten ut som en liten jesus som tusler og går på vannet.. Så dere noen fisker der nede også kanskje? Siter
jaktlykke Skrevet 8. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 Vi tok en tur til fjells i går - det var alldeles nyyydelig og hundene storkoste seg i det vakre været . Vi var på et sted som heter Trodlavassnipen - det er 432 m.o.h. Glatt og isete å gå, og derfor ble kommandoen "roooolig" gitt hele veien, hihi! Ellers kunne de tatt salto på enkelte steder ja! http://tinypic.com/juwgwn.jpg Endret av moderator da bildet er for stort... Siter
Recommended Posts