Kaja Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Pm er kommet! Hvem skal? Raptus skal på sitt første valpeshow søndag:D Eneste beagle og eneste i gruppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jeg & Stella skal begge dager 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jesper og jeg skal begge dager Dette blir min aller første utstilling. Jeg er fryktelig spent og gruer meg litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Går lp lørdag og jobber søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Vi skal gå AG på søndagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Catania stiller på laurdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Fôrhund og fôrvert skal debutere i LP. Gleder meg veldig til å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Catania stiller på laurdag Må jo søndag også! Jeg kjenner faktisk nervene komme.. Jeg er nå vant til å stille hunder som gjør hva dem skal. haha Også lurer på hva iallverden jeg skal ha på meg på lørdagen (da skal vi ikke til drammen med til harehundklubbens utstilling i et ridehus), kanskje ikke trappe opp med dressbukse og sjorte da? haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Må jo søndag også! Jeg kjenner faktisk nervene komme.. Jeg er nå vant til å stille hunder som gjør hva dem skal. haha Også lurer på hva iallverden jeg skal ha på meg på lørdagen (da skal vi ikke til drammen med til harehundklubbens utstilling i et ridehus), kanskje ikke trappe opp med dressbukse og sjorte da? haha Njææh, kun laurdag Syns dei var litt kjipe som ikkje gav ut liste over kor mange kvalpar av kvar rase som er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Njææh, kun laurdag Syns dei var litt kjipe som ikkje gav ut liste over kor mange kvalpar av kvar rase som er påmeldt Det ligger ute på siden dems Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Det ligger ute på siden dems Åååja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 LP begge dager og jobber søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Har trekt Issi, så jobber søndag bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Oi... Lørdag kan vi ikke bli dårligere enn nr 2! Edit: og ikke dårligere enn nr. 3 på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Skal stille bc til ei vennine på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Gleder meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Jeg måtte akutt på do da jeg leste starts lista jaja...vi tar det som trening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts