Wednesday Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg har en 7 kilos sekk med Orijen valpefor, uåpnet såklart. Denne: http://www.morene.no/orijen-hundefor/orijen-puppy-7-kg Skal vi si 350 kr? Kan evnt ta den med til NKK Kr.sand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Hmm... 300 kr da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Hvor bor du? Er på mobil så får ikke sett den "margen" som er på venstre siden og står ikke i profilen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Hvor bor du? Er på mobil så får ikke sett den "margen" som er på venstre siden og står ikke i profilen din Kristiansand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 5. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Ja, det kunne jeg kanskje skrevet Kr.sand ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Ok...da blir det for langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Du! Jeg skal da til Kristiansand, jeg.. Da vil jeg gjerne ha det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 5. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Du! Jeg skal da til Kristiansand, jeg.. Da vil jeg gjerne ha det! Å! Men da er det ditt Tror jeg skal dit begge dager Så bare si når og hvor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Å! Men da er det ditt Tror jeg skal dit begge dager Så bare si når og hvor Jeg reiser med Toril, så da blir det den dagen bernerne går! Mer vet jeg ikke, jeg er bare med til pynt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 5. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Jeg reiser med Toril, så da blir det den dagen bernerne går! Mer vet jeg ikke, jeg er bare med til pynt Okei Bare gi beskjed nærmere da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts