Karoline Th. Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 http://nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.10923651 At noen kan gjøre slik mot et uskyldig dyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Min enkle mening er at sånn oppførsel IKKE kan unnskyldes på noen måte,uansett alder på de som sto bak ugjerningen!!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Jeg tror ikke en gang jeg skal skrive hva jeg synes de guttungene fortjener, det egner seg ikke på trykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Hadde det vært min unge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts