Gå til innhold
Hundesonen.no

iriterende!


~Marlene~

Recommended Posts

hva skal vi egentlig med raketter? det er jo bare å skyte penger i lufta :? dessuten er det å sette både dyr mennesker å sånn i fare også bare for å feire nyttår:S kan vi ikke heller hive konfetti?? fra lufta me et svær luftabllong som går over hele himmelen?

må si at jeg er sintest på rakettrestene! kunne ikke rakettene blitt sprengt UTEN rester, at alt blei borte liksom :D

det er stor fare for hundene her da. for her skytes det mest raketter der hvor jeg bor . grr...måtte bare få det ut :wink:

må lufte hundene mine i bånd nå, sæli mira som tygger på alt hu finner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal vi egentlig med raketter? det er jo bare å skyte penger i lufta :? dessuten er det å sette både dyr mennesker å sånn i fare også bare for å feire nyttår:S kan vi ikke heller hive konfetti?? fra lufta me et svær luftabllong som går over hele himmelen?

må si at jeg er sintest på rakettrestene! kunne ikke rakettene blitt sprengt UTEN rester, at alt blei borte liksom :D

det er stor fare for hundene her da. for her skytes det mest raketter der hvor jeg bor . grr...måtte bare få det ut :wink:

må lufte hundene mine i bånd nå, sæli mira som tygger på alt hu finner!

Enig med deg der ja ;) men det blir nok litt vanseklig og få bort rakettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes raketter er flott jeg. Joda det kan da ta av for enkelte, men...... Tror det er stort sett hundeeiere som hyler om dette med forbud mot raketter. Kan det være fordi en del av hundeeierene har hunder som er redd fyrverkeri?

Nei, la folk ha det gøy med rakettene sine den ene dagen i året (som det egentlig skal være), så får heller vi hundeeiere bare tilpasse oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at staten burde ta seg av rakettoppskytningen..Slik det er nå er det ikke særlig vakkert å se på og det smeller ukontrollert i en måned.Forsøpler,skremmer viltet,forurenser,starter branner og tar liv gjør det og.

Hadde folk klart å holde seg til norsk lov ang rakettoppskytning så hadde det enda godt ann,men slik det er nå er ting helt ute av kontroll.14-15 åringer leker med raketter i hele desember og store deler av januar.Ulovlige raketter kjøpt i sverige stort sett.

Dette synet er ikke farget av at jeg har en hund som er redd raketter,jeg mente det samme i fjor,året før der og det før der igjenn til tross for at hundene jeg hadde da var helt uberørte. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at staten burde ta seg av rakettoppskytningen..Slik det er nå er det ikke særlig vakkert å se på og det smeller ukontrollert i en måned.Forsøpler,skremmer viltet,forurenser,starter branner og tar liv gjør det og.

Hadde folk klart å holde seg til norsk lov ang rakettoppskytning så hadde det enda godt ann,men slik det er nå er ting helt ute av kontroll.14-15 åringer leker med raketter i hele desember og store deler av januar.Ulovlige raketter kjøpt i sverige stort sett.

Dette synet er ikke farget av at jeg har en hund som er redd raketter,jeg mente det samme i fjor,året før der og det før der igjenn til tross for at hundene jeg hadde da var helt uberørte. :wink:

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit med raketter hvis de kunne skyte dem opp fra 12 til 1 på nyttårsaften. Jeg syns at det burde vært brannvesenet som gjorde det, og at det ble helt slutt på salget.

Det er så utrolig irriterende når jeg holder på å trene med Kali og så smeller det både her og der, hun blir livredd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...